"The aim of marketing is to get customers
to know, like and trust you."

let’s set the marketing strategy and activate it!

In de afgelopen 20 jaar in het marketing vak heb ik gewerkt aan de marketingstrategie van 281 business units, waarbij ik samen met mijn teams meer dan 1000 marketingplannen heb opgesteld. Ja, echt meer dan 1000! Elk met unieke, relevante tactieken en boodschappen. De rode draad door al deze plannen was mijn focus op een 360° aanpak, met als doel meer zichtbaarheid en betere resultaten. 

Binnen de Path Marketing Methode bepalen we op basis van workshops en brainstormsessies jouw marketingstrategie en marketingplan. Dit omvat onder andere een beschrijving van de doelgroep, het message house, de customer journey, 360° marketingactiviteiten, doelstellingen, planning en budgettering.

begin met ambitieuze doelstellingen

Het formuleren van heldere doelstellingen is van essentieel belang om jouw ambitieuze doelen te realiseren en een doeltreffende marketingstrategie vorm te geven. Of het nu gaat om het vergroten van naamsbekendheid, het genereren van leads of het stimuleren van verkoop; een duidelijk beeld hebben van het pad naar succes is van onschatbare waarde.

Samen met jou analyseren we waar de groeikansen zich bevinden en hoe je je kunt onderscheiden om concurrentievoordeel te behalen. Of het nu gaat om differentiatie, kostenleiderschap of focus strategie, ik sta klaar om je te begeleiden bij het kiezen en implementeren van het juiste pad. Van daaruit identificeren we de pijlers waarop we de marketingstrategie bouwen. Ik help je graag om de stip op de horizon helder te definiëren.

beschrijf jouw doelgroep

Een succesvolle marketingstrategie begint met een diepgaand begrip van jouw doelgroep. Nadat we de ideale klant persona’s hebben vastgesteld om doelgerichte boodschappen te creëren, is het van essentieel belang om te definiëren wie, waar en hoe we deze personen kunnen bereiken. Deze inzichten vormen niet alleen de basis van de segmentatie van jouw marketingcampagnes, maar ook de sleutel tot effectieve en efficiënte communicatie met een goede return-on-investment.

google’s messy middle customer journey 

De Customer Journey is geen rechte lijn van A naar B zoals veel marketingmodellen suggereren. Het aankoopproces is een rommelig proces, waarbij gedachten en gedrag heen en weer gaan. Google heeft op basis van uitgebreid onderzoek het Messy Middle Customer Journey model ontwikkeld, dat bestaat uit vijf stappen, triggers, exposure, exploration, evaluation en experience. Het is in mijn ogen het beste model om de ongestructureerde klantreis te structureren. Ik help je graag bepalen welke marketingactiviteiten een positieve impact hebben op het beslissingsproces tijdens de reis van jouw toekomstige klant.
LET’S GET MESSY >

bouw jouw message house

In het huidige overvolle marketinglandschap is het belangrijker dan ooit om vanuit één duidelijke boodschap te communiceren met je doelgroep. De perfecte basis van de marketingcommunicatie strategie is het Message House, een simpel maar krachtig model dat helpt focus en consistentie te brengen. Het Message House model gaat uit van een kernboodschap gesteund door pilaren van ondersteunende boodschappen, gebouwd op een stevig fundament van bewijsvoering met oplossingen die jouw bedrijf biedt.

CAN WE FIX IT? YES WE CAN >

een top wordpress website

We kunnen er kort of lang over praten maar het marketing center piece van 99% van de bedrijven is de website. De eerste focus om een merk tot leven te brengen is de eigen website, de eerste plaats waar 99% van de mensen op zoek gaan naar informatie, het internet. Een goede website is daarom van levensbelang voor ieder bedrijf, en toch zie ik veel matige websites. Dat moet anders en vooral beter. 
 
Ik heb ervaring opgedaan met het direct managen van 500+ websites, een paar matige, goede en veel top websites. Ervaring die ik nu graag gebruik om jou te helpen ook een top website te lanceren. Dat doe ik niet alleen, maar in samenwerking met het beste webbureau van Engeland.
IK WIL EEN TOP WORDPRESS WEBSITE >

360° marketingactiviteiten 

Ik geloof heilig in een holistische 360° aanpak waarbij het merk met online en offline marketingactiviteiten elkaar versterken om maximaal resultaat te behalen. Van doelgerichte contentmarketing tot geavanceerde digitale campagnes, elke stap wordt zorgvuldig gepland en uitgevoerd vanuit een solide 360° framework, bestaande uit; Contentmarketing, Brochures & Presentaties, Website, Social Media, Online Adverteren, E-mailmarketing, PR & Communicatie, Partnermarketing en Planning & Budget.

Laatste nieuws

Bekijk laatste nieuws
06 - 23 65 34 88